„Jak wypromować markę modową?” – to kurs internetowy dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o marketingu mody i wypromować swoją firmę.

Kurs będzie składał się z sześciu modułów, będziesz mógł je pobrać z platformy kursowej i pracować nad rozwojem Twojej marki modowej w czasie, który sam na to przeznaczysz. Możesz też wybrać drugą opcję – kurs w formie „Mastermind”, i przez cały czas pracować w grupie z moim wsparciem. Inspirujące nagrania, wykłady, artykuły oraz ćwiczenia pdf, pomogą Ci rozwinąć skrzydła. W czasie kursu dowiesz się, jakie działania marketingowe są najbardziej skuteczne i jak najlepiej możesz promować swoją markę. Zdobędziesz niezbędną wiedzę do prowadzenia biznesu modowego.

A dokładnie podczas kursu „Jak wypromować markę modową?” dowiesz się:

1. Co się sprzedaje?
Czyli – o strategii marki i dlaczego Twoja firma powinna ją mieć?

2. Jak stworzyć to, co najważniejsze?
Czyli – jak stworzyć skuteczną strategię marki?

3. Jak sprzedawać?
Czyli – o właściwościach sprzedaży w Internecie i o tym, jak sprzedawać skutecznie?

4. Jak mówić?
Czyli – jak tworzyć właściwe komunikaty i w jakich mediach promować markę modową?

5. Jak sobie ułatwić?
Czyli – jakie narzędzia są niezbędne do skutecznej promocji marki?

6. Jak ruszyć z miejsca?
Czyli – jakie kroki podjąć na początku, żeby osiągnąć sukces?

Program powstał, bo podjęłam decyzję, żeby umacniać firmy modowe, służyć im radą i wsparciem w drodze do osiągnięcia celu – zbudowania silnej marki. Chętnie dzielę się moją wiedzą w zakresie marketingu i długoletnim doświadczeniem. Determinacja i siła, jaką się kieruję, pomaga uczestnikom moich kursów zmienić nastawienie i przekonania. I zrobić ten najtrudniejszy pierwszy krok. Dlatego mówią, że: „To nie jest szkolenie. To jest rewolucja!”

Milena Niebrzydowska, założycielka marki TADAM Fashion&Marketing, ekspert w promocji marek modowych w internecie. Wiceprezes Zarządu Związku Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan. Twórczyni autorskiego programu wspierającego promocję projektantów i producentów branży odzieżowej oraz programu szkoleniowego „Moda on-line”. Wizjonerka działająca na rzecz rozwoju i edukacji wschodzących firm sektora mody.